Oni żyją w nas

Szukając inspiracji do nowego projektu pisarskiego, mężczyzna spędza noc Halloween w cieszącym się złą sławą nawiedzonym domu. Wkrótce zdaje sobie ...

Pobierz:
720p 1080p
  • Avatar mateu Użytkownik mateu

    Film 10/10, przyznam szczerze, że nie spodziewałem się tak dobrego filmu, ale jest super

    +6
  • Avatar maupa1337 Użytkownik maupa1337

    Teraz nic innego nie będę robić, tylko szukac i oglądać filmy :D

    +45
  • Avatar montral.o2 Użytkownik montral.o2

    Fajny

    +37
  • Avatar arturito Użytkownik arturito

    Jesteście niesamowici, wszystko sprawdza sie według oczekiwan, film kocur

    +29
  • Avatar durczek Użytkownik durczek

    oni żyją w nas moge polecic

    +25
  • Avatar qwertz Użytkownik qwertz

    Dobrze ze nie ma tutaj żadnych limitow :) filmy i seriale online bez limitu to najlepsze co może być!!

    +50
  • Avatar kornelia75 Użytkownik kornelia75

    Przydaloby sie tutaj więcej pozycji dla dzieci, póki co widzę większość dla dorosłych, a moje perełki też by coś obejrzały, ale nie narzekam. Jest ok :)

    +20
  • Avatar piontek Użytkownik piontek

    Jeśli mam być szczery to nie widzę żadnej róznicy pomiedzy hd a 4k. Ale ogólnie film polecam, calkiem spoko

    +48
  • Avatar szuli Użytkownik szuli

    Na początku zastanawiałem się czy założyć konto, i powiem szczerze - TO JEST MEGA! duża baza filmów, zarówno tych starych jak i nowych. Mają nawet filmy, które nie miały jeszcze oficjalnej premiery w Polsce. :) Polecam Serdecznie!

    +10
  • Avatar Marcin46 Użytkownik Marcin46

    Super strona, dzięki której mogę oglądać moje ulubione filmy i seriale! Widać że dużo ludzi tu ogląda bo serwery wieczorami przeciążone, ale wystarczy się zarejestrować i jest git! Tutaj zdecydowanie lepsza jakość niż na youtubie

    +45
  • Avatar Patryk00 Użytkownik Patryk00

    Chciałem obejrzeć ten film ONLINE od kiedy była premiera ale nigdzie nie mogłem znaleźć, dopiero na Zalukaj.film znalazłem i obejrzałem bez limitu! Polecam!!

    +39
  • Avatar Pikej Użytkownik Pikej

    Dzięki Zalukaj.film za najlepsze filmy online same z ostatnich lat których nigdzie nie mogłem znaleźć.

    +5

Polecane Filmy